Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

30 September 2011

♥ Raya AidilFitri di Kampung ♥

" aku beruntung kerana dapat beraya dengan sedara mara aku "
Raya tahun nie macam biasa jeh . Aku pun tak rasa macam raya sangat sebab 3hari sebelum raya baru aku balik pahang . Pas tuh seminggu raya aku kene balik tempat belajar aku dah . Tak sempat nak beraya dengan kengkawan aku kat Raub . Sedih sangat tau . Sebelum nie ada jeh mereka beraya dengan mereka , and mereka boleh jeh datang beraya rumah aku . Tapi tahun nie mereka semua busy dengan kehidupan masing-2 . So , tak boleh nak buat apa lha kan . Terpaksa terima kenyataan . 

Aku beraya kat rumah nenek aku dekat Felda Chemomoi . Pak Long , Maksu , Pak Tam dengan Pak Cik beraya kat kampung . Bertambah meriah lhaa rumah tuh . Tapi bg aku biasa-2 jeh sebab aku macam tak rasa jeh time tuh dah raya . Tak rasa mcm beraya pun aku tetap g beraya rumah jiran-2 . Semua rumah pulak tuh .   Teruk-2 , sampai rumah jeh mula lha sakit perut sebab makan terlalu banyak . HAHA ; mcm-2 lhaa terjadi masa raya dulu tuh . Kelakar tau . 

p/s ~ kalau nak makan tuh biar lha berpada-2 . Jangan dera purut anda tuh . Kesian dia sebulan kekosongan tiba-2 nak masukkan semua sekali . Terperanjat lha dia . Pape pun , saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI walaupun bulan syawal baru jeh berlalu =))

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...