Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

21 March 2012

♥ MAAF LAMA MENYEPI ♥

 
Assalamualaikum , 
aduh ! Rindu giler lah aku dengan blog aku nie ... Dah berapa lama dah aku tak update ... Rasanya dah dalam 5bulan jugak lah ... Nak kata busy setiap masa ada keje nak buad but sempat jugak online tapi tangan susah lah nak bukak new tab ... Hahaha , sebab mood nak update tuh tibe2 hilang .. Dulu exited sangat update tiap2 hari .. And mungkin blog nie akan aktive semula .. Ada masa yang sesuai aku ubah semua nye .. Tambah apa yang patut .. 

Korang mesti tak tahukan yang aku sekarang nie dah start meniaga kecil kecilan ... Sajaa suka suka .. nak tambah pengalaman and nak tambah pendapatan .. Tak banyak pun cukup lah nak tampung makan harian ... Hehe , busy busy jugak ... Aktive kene jugak .. Hahaha , Sebenarnya jeles tengok budak budak yang meniaga ... Aku pun dapat supply , apa lagi dia pun open ... Go on jelaa .. Haha 

Buat sementara nie sampai sini duluu k .. Nak out dah nie .. Nak tidur ... Rest otak for tomorrow ... Almaklumlah , studentkan ... Kene tidur awal and cukup rehat , tak lah terkena macam2 penyakit nanti .... Salam kasih sayang :)

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...