Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

20 April 2013

♥ IMPIAN DAN HARAPAN ♥

Assalamualaikum ,
Holla Holla , apa khabar semua ? harap-harap sihat yea . ina hanya mampu berdoa supaya korang semua dalam keadaan sihat . nak buat yang selebihnya ina rasa tak mampu kot . terima kasih kepada yang sudi melawat blog ina yang tak seberapa okey sangat niy . sebenarnya , selain daripada hobi ina suka membaca novel and layan drama korea , ina suka jugak berblogger niy . selalunya apa yang ina rasa nak tulis or nak luahkan ina luahkan kat sini jea . walaupun blog niy tak bersuara sekurang-lkurangnya ina rasa puas bila dapat kongsi apa yang ina rasa melalui bloh niy .

Alhamdulillah , selama ina menjalani latihan industri niy ina sentiasa berada dalam keadaan sihat walaupun kadang-kadang hati niy rasa tak berapa nak gembira or bahagia . ina rasa begitu bukan sebab ina ada masalah dengan family . family ina setakat niy alhamdulillah mereka sangat-sangat sayang pada ina walaupun ina niy kekadang nakal jugak , hehe . mudah-mudahan kebahagiaan keluarga ina niy selamanya tak kira didunia or diakhirat .

bercakap pasal hati dan perasaan niy . ina sebenarnya tengah mencuba untuk membeli jiwa seseoarang lelaki yang ina rasa sangat-sangat baik . tapi entah kenapa saya rasa dia cuba mengelak dari saya . mungkin dia tahu saya suka dia . ada orang kata dia " takut " and " tersangat malu " dengan perempuan . Ya Allah , kenapa masih ada lelaki begitu di atas dunia niy . kenapa setiap kali aku suka kat seseorang pasti ada dugaan yang maha hebat niy . mungkin Allah nak menduga supaya aku lebih menghargai seseorang .

sesungguhnya , setiap dugaan yang Allah beri , Dia tidak akan memberi melebihi kemampuan kita untuk selesaikannya . semoga , dia yang aku inginkan menjadi imamku suatu hari nanti . mohon semua sahabatku mendoakan kebahagiaan aku dunia dan akhirat . aminnn !

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...