Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

16 April 2013

♥ STADIUM TEMERLOH ♥

" kalau ada kesempatan kami akan pergi tengok game bola "
 
Assalamualaikum ,
holla holla , macam dah lama sangatkan aku tinggalkan blog nie . dah berabuk sangat dah benda-benda dalam nie . entah kenapa sekian lama meghilang kini aku kembali semula . bukan apa tau , aku ingat duluu aku dah lupaa password blog nie . bila dah try tadi boleh pulak bukak . apa lagi , teruslah aku nak post . sayang tau dah cantik-cantik hias nak tinggalkan . jangan risau , sekarang nie blog ini bernyawa semula . sekarang admin dia dah muncul semula . hope apa yang aku coretkan kat dalam nie menghiburkan korang semua .

kali niy , aku nak bercerita pasal aku dengan adik-adik aku rajin pergi stadium temerloh tengok Pahang or Shahzan Muda FC lawan sama ada perlawanan persahabatan or apa-apa piala sekalipun . selain minat aku tengok drama korea and baca novel , aku jugak minat tengok bola tau . aku nie KAKI BOLA kalau korang nak tahu . jarang sekali perempuan minat bola niy tambah-tambah lagi kalau nak pergi tengok sendiri kat stadium . tapi kalau aku , aku pergi terjah jea . hujan tak hujan , ada aku kisah . janji hati aku puas . janji tak menyusahkan orang lain . itu sudah baik .

btw , tengok bola niy kengkadang bola sakit jantung dan boleh stress pun ada jugak . kene banyak bersabar lah kalau team yang kita minatt tuu kalah . kata peminat setia , kene lah terima apa saja keputusan yang mendatang . kalah menang adat permainan . okeylah , nanti kalau ada pape yang menggumbirakan hati or yang menyedihkan . nak jugak aku berkongsi dengan korang semua . take care , love you all  .


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...