Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

14 August 2013

♥ Big Family ! Love Them So Much & Forever ♥


Assalamualaikum , Holla holla .

Lama gila kot aku tak bukak blog aku niy . Entah kenapa mood nak update tu tak datang . Pagi tadi terdetik hati nak bukak . Bila dah bukak rasa nak update tu membuak-buak . Lastly , lepas jumpa penyelia projek aku balik bilik aku online and update . Ohh , indahnya hariniy .

Anyways , nampak tak gambar kat atas tuu ? Cantik kan kan . Haruslah cantik sebab dah edit , bhahaha . Niy gambar raya pertama tahun 2013 di kampung tercinta tau . Selalunya kalau kami balik kampung belah mak aku memang akan ada photoshot macam niy . Setiap keluarga akan amik gambar bersama . Macam family aku jugak . 

Raya kedua aku kat kampung belah ayah aku pulak . Tak boleh nak lama-lama kat kampung belah mak aku sebab aku cuti raya pun dapat 4 hari jea . So , berkejar-kejarlah nak balik dua-dua belah kampung . Tahun niy belah mak aku , insyaAllah tahu depan belah ayah aku pulak . Selang seli baliknya .

Akhir kata , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR & BATIN . 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...