Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

23 October 2011

♥ ƪ(•˘,˘)┐┌(˘,˘•)ʃ ♥

" hati teringin di sayangi dan menyayangi "
Hari nie hari ahad yang sangat membosankan . Aku tak tahu nak update apa . Tiba - tiba terpikir pasal kahwin . Syok jugak kalau bercerita pasal HATI dan PERASAAN nie kan . So , story mory aku pada hari nie ialah aku ingin disayangi dan menyayangi . 

Kalau dipikirkan balik , soal hati dan perasaan nie bukan lah benda yang boleh dibuat main . Hati kita nie kita kene jaganya macam kita jaga diri kita sendiri . Yelah kan , kalau tak di jaga dengan eluk sakit beb !!! 

Bercakap pasal hati yang sakit nie , dulu pernah terjadi jugak kat aku . Alaa , cinta monyet lha katakan , sayang pun tak seberapa but still sakit wooo bila cinta tuh tak kesampaian . Hanya tinggal memori cinta luka sajaa .. Cewahh , macam tajuk lagu sajaa . 

Btw , sekarang aku rasa susah nak terima lelaki walaupun ada yang baik giler terhadap aku . Aku pun tak tahu kenapa boleh jadi macam tuh . Aku teringin nak couple tapi bila aku dah couple aku akan rasa cepat bosan and diibaratkan aku nie hanya mempermainkan perasaan lelaki sajaa . Aku tak nak digelar PLAYGIRLS . Aku bukan jenis perempuan yang macam tuh tau .

AKU HANYA SELESA DENGAN SEORANG MAMAT NIE JEH , WALAUPUN DIA EX BOY AKU TAPI AKU SELALU KONGSI MASALAH AKU DENGAN DIA DAN KAMI RAPAT MACAM KAMI NIE COUPLE LAGI . AKU HARAP AKU ADA JODOH DENGAN SI MAMAT NIE 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...