Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

21 October 2011

♥ AKU BUKAN AKU ♥

" hari ini lebih baik dari hari semalam"
Semalam aku sedih sangat tau , aku mengharapkan satu benda nie aku dapat . Tapi sebaliknya yang terjadi . Perkara tuh membuatkan aku sedih dan aku menangis . Aku nie tak boleh kalau terasa sikit mesti aku rasa nak menangis . Apa boleh buat hati lembut lha katakan =))

Aku nak lupakan pasal semalam dan nak bukak cerita pasal hari nie . Hari nie agak menguntungkan lhaa sebab class tak membosankan sangat . Science pagi tadi hanya theory test saja . Masa tuh tak lha terasa lambat sangat kan . Technology lak hanya belajar sejam jeh sebab Cik Lecturer kami ada meeting . Apa boleh kami buat , terpaksa terima lhaa ( haha , padahal bapak lha seronok gilerkan ).

Petang nie pulak aku dengan classmate girls aku pergi pantai yang serba indah tuh . Pantainya pun kat belakang Politeknik aku jeh . Nak pergi pun hanya jalan kaki jeh . Petang tadi cuaca agak baik lha , selalunya petang asyik hujan jeh . Tak dapat nak bergerak ke mana - mana . Petang nie rezeki kamu berjalan ramai - ramai nak hilangkan kebosanan tinggal di hostel . 

Kebanyakan budak hostel balik . Kami tak dapat balik sebab banyak keje yang nak di siapkan . Tapi aku dengar khabar , sabtu ahad nie elektrik tak da . Tak tahu lha sahih ke tak berita tergempar tuh . Harap - harap tak lhaa kan . Tak kan kami nak duduk dalam gelap kot . Peerrgghh !!! memamg tak lha kan . Siapa nak duduk gelap di tempat yang menyeramkan nie . 

SEMOGA HARI AKAN DATANG LAGI BAIK DARI HARI INI


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...