Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

19 October 2011

♥ POLIBRIGADE ♥

" kami suka tangkap gambar satu class "
Dah lama aku tak updatekan ( padahal baru dua hari ) HAHA ; aku tak da cerita  nak share dua hari lepas , tuh yang tak update tuh . Skunk ada lhaa sikit benda yang nak di sharekan kepada semua . Minggu nie tempat aku belajar ada buat karnival pertanian selama 4 hari rasanya . Macam expo lha tapi tak besar pun buatnya . Just dalam kawasan Poli jeh . Macam menarik tapi aku tak g lagi . Tak da masa kot nak g sama lagi . Tengok lhaa esuk mcm mana . Kalau free aku nak jugak g tengok apa yang ada kat sana . Nampak mcm best jeh .

Tomeikan kami semua , haha . Kan aku dah cakap , aku pantang nampak camera . Kompem nak bergambar . Ini buktinya . Tapikan bila aku tengok balik gambar aku , nampak kurus lhaa . Suka sesangat . Tak da lhaa nampak sexy sangatkan . Kalau tak menyerlah keayuan aku , mesti ramai mata nakal yang memandang , tapi apa aku kisah . Aku tetap tutup aurat . hee ~

Btw , selama tiga hari nie aku sibuk dengan nak hantar assigment , dengan quiz , dengan test . Tapi walaupun busy tapi aku tetap ada masa nak berfacebook , bertwitter , berblogger dan berskype . Aku akan bukak semua tuh setiap hari walaupun hanya bukak sebentar saja . Lastly , aku happy dengan kehidupan aku skunk nie . Bebas dari lelaki dan boleh enjoy dengan kehidupan baru .

SELAGI AKU KUAT , AKU AKAN TERUSKAN USAHA SUPAYA DIPLOMA ADA DITANGAN AKU . AKU AKAN BUAT YANG TERBAIK 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...