Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

16 October 2011

♥ LUAHAN HATI ♥

" walaupun aku kata aku gembira bila tengok mereka gembira tapi dalam hati ini hanya TUHAN yang tahu apa yang aku rasa saat ini "
Semalam budak - budak PLKN ada festival dekat Bukit Jalil . Ramai wira wirawati kampeni BRAVO pergi . Mak ai , sedih siot rasa hati . Terkilan + kecewa nak mampus rasanya bila tak dapat pergi sebab banyak assigment yang kene di siapkan segera . Perrrhh , aku bukak FB member aku tengok gambar mereka kat Bukit Jalil tuh , menyusup dalam sanubari beb . Rindu sesangat dengan mereka semua tuh . 

Aku nak sangat jumpa mereka semua tuh . Mungkin bukan rezeki aku nak buat renion dengan mereka semua semalam . Beb , pedih rasa hati nie menahan sedih . Kenapa lhaa festival tuh buat semalam , buat lhaa lepas aku final exam nanti , boleh lhaa aku join gak . Btw , bila tengok muka mereka happy . Aku pun nak tumpang happy jugak lhaa . Walaupun dalam hati nie tak segembira luaran . 


AKU HARAP AKU DAPAT JUMPA DENGAN SEMUA BUDAK KOMPENI BRAVO NANTI 

THANK YOU FOR READ MY STORY

2 comments:

LollaLolly said...

hey chill la sayang! <3 yaa

Cik eyna said...

tengah chill lhaa nie .. nak buat mcm mana . benda pun dah lepas . dah tak boleh nak undur semula dah . korang happy aku pun happy gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...