Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

25 October 2011

♥ FATIEN ELEENA ♥

" perkenalan yang singkat tetapi rasa macam dah kenal lama "
Cuba korang tengok betul - betul muka dia ? ha , bagi lelaki tuh jangan tenung lama - lama , nanti juling pulak kang . Mesti korang nak tahu kan siapa gerangan gadis yang sangat tomei nie . Nak kata dia keluarga terdekat aku tidak kan , korang pun tahu aku tak da kakak . Nak kata dia sepupu aku pun tak jugak . Apa ? korang kata dia kakak tiri aku ? amboii , kejamnya lhaa . Ayah aku kawin satu jeh k . 

Ha , nie nak mulakan pengelongkaran nie . Dia nie Fatien Eleena yang aku kenal daripada twitter . Apa istimewanya dia nie sampai aku nak tulis cerita pasal dia nie kat dalam blogger aku nie . 
  1. Dia nie cute gilerr beb !!!
  2. Pandai pulak tuh 
  3. Aku suka baca blogger dia . Semua yang dia update ceritanya sangat menarik perhatian untuk dibaca
HAHA ; kalau kakak tomei baca update nie , adik mintak maaf yee sebab promot akak dalam blogger adik . Terasa tak best pulak sebab tak berkongsi kegembiraan sebab dapat kenal dengan akak yang sebaik ini kepada semua . So , untuk mententeramkan jiwa yang kacau nie ( konon - konon nya lha ) , adik buat story khas untuk semua .

SAYA SAYANG FATIEN ELEENA 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...