Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

26 October 2011

♥ NOVEL ♥

" hati yang terusik by Nia Azalea "
Akhirnya , bejaya jugak aku habiskan sebuah novel nie . Bayangkan betapa lamanya aku ambil masa nak habiskan baca sebuah novel tuh . 2 minggu tuh . Selalunya seminggu aku dapat baca 2 buah novel . Tapi kali sebaliknya . Nasib baik habis dah . Kelakar betul lah .

Disebabkan kesibukan dengan class , aku tertangguh - tangguh baca novel tuh . Tapi sebelum aku masuk tidur aku akan pastikan aku baca sedikit . Tak banyak tak pe asalkan aku dapat habiskan cepat . Sebelum nie aku dah pernah baca dah novel tuh but aku terlupa macam mana jalan ceritanya , so supaya aku tak beratkan kepala otak aku untuk memikirkan jalan ceritanya , aku pun baca lah . 

Btw , bila cuti semester nanti . Aku nak habiskan masa aku dekat rumah dengan baca novel . Nak online aku rasa susah kot sebab kat rumah aku tak da internet . Kalau duit pinjaman tuh dah dapat mungkin aku akan beli broadband . Senang nak bawak pergi mana - mana . 

SIAPA YANG SUKA BACA NOVEL , BOLEH LAH KONGSI BERSAMA SAYA 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...