Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

26 October 2011

♥ CIK ADILA ♥

" sister terbaik , tertomei dan tersayang yang pernah aku kenal "
Mesti korang nak tahu kan siapa si cantik yang di atas nie . Ha ! dia nie kakak kesayangan aku . But bukan kakak kandung lah , tapi aku dah anggap dia macam kakak kandung aku sendiri sebab aku tak da kakak kan . So , kepada dia lah aku meluahkan rasa , menagih kasih sebagai seorang kakak .

Sayangnya kami berjauhan sekarang tetapi jauh tak semestinya kami tak berhubung . Kami selalu berhubung di laman sosial facebook . Aku melepaskan rindu yang selama bertahun - tahun kami berpisah . Bertapa bersyukurnya aku kerana dapat berjumpa dengan dia semula . 

Btw , ada satu benda yang membuatkan aku sentiasa ingat kat dia . You all nak tahu ? Aku terharu giler giler bila aku dapat hadiah daripada dia . Semasa tuh aku Tingkatan 4 . Dia bagi aku sehelai baju yang sebijik macam dia . Seriusly masa aku dapat baju tuh setitis air mata menitis . Aku tak sangka dia masih ingatkan aku   . Aku dapat bersamanya pun setahun jeh tuh pun masa aku Tingkatan 1 sebab aku duduk asrama dan dia pun duduk asrama . Kami ditakdirkan satu bilik . Banyak pekara pasal dia yang membuat aku tidak kekok untung berkawan .

KEPADA KAK DIELA , I MISS YOU SO MUCH 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...