Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

28 October 2011

♥ KECEWA ♥

" kenapa aku tidak sepandai kawan - kawan aku , kenapa aku macam nie " 
Aku tak setanding korang . Markah korang semua bagus - bagus . Tapi kenapa markah aku tak bagus ? Adakah kerana salah aku ! Adakah aku yang malas untuk berusaha ! Adakah aku yang malas nak belajar dengan eluk ! Adakah kerana aku memang tak pandai !

Bukan pertama kali aku kecewa dengan apa yang aku usahakan , malah dah saban hari begini . Semakin hari semakin teruk prestasi aku . Semakin malas aku nak mentelaah buku . Semakin aku rasa aku nie tidak berguna di mata Ibubapaku . Aku rasa aku sudah hampir putus asa . Aku rasa macam aku hendak stop sampai sini saja . 

Dua minggu lagi aku akan menduduki " final exam " . Adakah aku mampu untuk buat yang terbaik selepas apa yang aku dapat nie tidak memberi aku semangat langsung . Aku tidak yakin pada diri aku sendiri . Aku tak tahu nak buat macam mana . Aku memerlukan seseorang untuk aku memberi semangat kepada aku . Patut ke aku meluahkan rasa hati ini kepada Dhuria ? Aku rasa hanya dia seorang yang faham aku . Please give me kekuatan untuk tabah . 

DOAKAN AKU DAPAT MELAKUKAN YANG TERBAIK UNTUK MASA DEPAN AKU 


THANK YOU FOR READ MY STORY

4 comments:

aniz adilah said...

sabar la..tu semua dugaan..ape yang penting tingkatkan usaha lagi..oke..?

Cik eyna said...

thanx aniz adilah . Btw , thanx sudi baca k

aniz adilah said...

it's oke dear..follow my blog to http://anizadila.blogspot.my

Cik eyna said...

ok , i follow you later .. thanx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...