Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

13 October 2011

♥ KENANGAN TERINDAH ♥

" kem PLKN benum hill resort , raub pahang "
Orang kata PLKN tak best . Tapi bagi aku PLKN lha paling best tau . Mungkin sebab aku nie suka aktiviti yang lasak and yang menguji kesabaran aku kot sebab tuh aku g . Aku memang dari sekolahlagi memang nak pergi dan bila dapat Alhamdulillah sesangat .  Btw , walaupun ianya dah lama berlalu tapi PLKN tetap dihatiku tetambah kengkawan aku masa at kem dulu . Mereka memang terbaik lhaa . 

Buat pengetahuan semua , aku masuk PLKN tak lama pun . Dalam sebulan jeh sebab aku dapat tawaran belajar , so aku kene lha tangguhkan agar aku dapat sambung belajar . Bila tanya pasal perasaan memang lhaa sedih tapi nak buat macam mana dah nasib badan . Kene lhaa redho jeh . Sampai sini jeh yang boleh saya kongsikan . Jumpa untuk story yang akan datang . See you all later k . Kbai .......

KALAU ADA COMMENT SILA TINGGALKAN DI BAWAH 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...