Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

12 October 2011

♥ GILER DAN TERUS GILER ♥

" lecturer dengan student sekepala , kau ada ? "
Perkara ajaib . En lecturer kami sekepala dengan kami kali nie . Dia join kami tangkap gambar sesama . Seronok giler tambah - tambah masing - masing pantang nampak kamera . Macam - macam laa posing mereka . Bukan aku saja yang terkrjut tetapi kengkawan aku yang lain pun terkejut jugak .


Korang nak tahu tak ? semasa kami tangkap gambar tuh , sebenarnya tengah buat quiz . HAHA ; giler kan bila pikir balik . Tapi itu lha realitinya budak kelas DTK1A nie . Dengan aku - aku sekali jadi giler bila nak bergambar . Aku suka tangkap gambar ramai - ramai , baru best . And aku pantang nampak kamera . Mesti nak bergambar . Wajib aku ada kalau budak - budak nie nak bergambar . hee ~


Kata En. Lecturer kami :
 " DAH NAK HABIS SEM KAN , SO APA SALAHNYA KITA TANGKAP GAMBAR 1 KELAS " 


terbaikk !!! 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...