Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

1 October 2011

♥ PERTAMA & TERAKHIR ♥

" Kali pertama dan terakhir aku pergi ke Sg. Besar "
Mak ai , bershoping sakan erk kau Nur Fazrina . Semua kedai kau masuk . Tak penat ke ? Pas tuh nampak jeh barang yang lawar sikit mula laa ' Rambang Mata ' . Tak tahu sama ada nak beli ke tidak . Last-2 beli jugakkan . Kalau tak beli nanti dah balik Politeknik menyesal lak kan . 

Senarai barang-2 yang aku dah beli : 
  • Selendang Cotton Manik 
  • Pashmina Box 4 Tone
  • Skaft 
  • Baju Kemeja  
  • Mini MP3 
Itu lhaa barang-2 yang aku dah Terbeli tadi . Aku tak boleh pergi kedai-2 yang ada pakaian nie . Pasti akan beli walaupun satu . Dah memang tabiat kot . Almaklumlha , perempuankan . Nak lha jaga penampilan . Tak da lha selekeh sangat . 

Aku tak keseorangan masa keluar tuh . Aku keluar dengan Izzat Irfan ( kawan politeknik ) , Dia yang ajak aku keluar sebab dia tak da teman nak keluar . Lagipun hari nie aku tak da buat apa-2 an , baik aku ikut dia g berjalan-2 . Keluar dari penjara buku nie . Sesekali nak restkan otak jugakkan . Punya lha baik si Irfan tuh , dia belanja aku makan KFC . Aku kalau orang nak belanja aku takkan tolak ' Rezeki Jangan Ditolak ' . hee ~   

Masa kami nak balik tuh , tunggu-2 bas tak jugak sampai . Last-2 kami naik TEKSI . Kene RM30 . Bapak lha mahalnya . padahal dekat jeh kot . Tak pe lhaa , dari kami kene tunggu lama-2 kat bandar tuh macam org bodoh jeh . Lagipun takut terlepak solat Zohor . Semasa dalam teksi tuh aku terlena sebab kepenatan . Perhhh !!! memang penat lhaa . 

Sampai-2 jeh bilik aku terus g mandi , solat and TIDUR . Tup-2 sampai lhaa pukul 7 ptg . Pastuh aku bangun aku siap sedia nak solat and bersiap nak g makan malam lak . Malam nie kau makan nasi pataya . Sedap sangat-2 . Kekenyangan dah aku malam nie . Dah kenyang apa lagi , aku nak tidur lha . Good night semua . Kbai =))                                                       

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...