Blogger Layouts

30 October 2011

♥ SEDIH ♥

" aku perlukan kau sekarang nie wahai sahabat  "
Kenapa ada orang kata aku ego ? Betul ke aku nie ego tinggi ? Aku macam tak dapat terima kenyataan ada orang kata aku nie ego . Bukan salah aku kalau ego tinggi . Nie semua salah lelaki yang pernah buat aku sayang kat mereka . Sebab mereka lah aku jadi tawar hati nak terima lelaki walaupun sebaik mana pun . 

Dan sebab mereka jugak aku jadi suka mempermainkan perasaan lelaki . Berdosa ke aku ? Salah aku ke kalau aku  buat lelaki - lelaki yang berkawan dengan aku nie kecewa ? membuat mereka marah dengan perangai ego aku nie ? Aku cuma tak nak kene pijak kepala jeh . 

Hati aku nie bukan semudah dulu untuk menyayangi lelaki . Hati aku nie dah sekeras batu . Mana mungkin lelaki dapat melenturkan or mencairkan balik hati aku ini . Tetapi dalam hati aku ini , aku ingin didampingi , ingin dibelai , ingin di beri perhatian . Tapi kenapa susah sangat aku nak terima lelaki ?

AKU BERDOA AGAR , HATI INI DAPAT DILEMBUTKAN 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...