Blogger Layouts

24 December 2011

♥ AKU BUKAN TOMBOY ♥

" bersama - sama menonton filem itu "
Pertama kali aku menonton filem itu . Sebelum ini tak berkesempatan lagi nak menontonnya . Agak kelakar dan menyeronokkan . Lakonan Scha sangat menarik . Perwatakan Shamsul Yusof sebagai lelaki yang slow jugak menjadi dan ianya seperti betul . 

Tetapi aku agak geli sebab perempuan yang sepatutnya jadi perempuan berubah watak menjadi seorang lelaki dan ingin menggoda perempuan . Aku agak tidak menggemari situasi itu sebab ianya menggelikan bagi aku walaupun banyak pengajaran dan gaya orang muda zaman sekarang . 

Walau bagaimana pun , filem tuh sangat best dan sesuai dengan zaman sekarang yang mcm sudah terbalik . Perempuan jadi lelaki yang lelaki jadi perempuan . Kalau di lihat agak kelakar jugak lah kalau lelaki perebah jadi perempuan sebab mereka nak wujudkan benda yang tak da kat badan mereka tuh biar ada .

FILEM APA SELEPAS INI YE ?

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...