Blogger Layouts

24 December 2011

♥ DILARANG MASUK ♥

" tengok sekali lagi bersama kawan - kawan " 
Dilarang masuk sebuah cerita seram yang menceritakan misteri sebuah banglo lama yang tinggi di atas bukit . Cerita nie best dan sudah 3 kali aku melihatnya . Pertama kali melihat agak seram tapi bila dah banyak kali tengok jadi biasa saja . Tapi cerita tuh tetap best . 

Nak tahu mcm mana reaksi kawan - kawan aku nanti , malam ini aku ceritakan . Sambung malam nie pulak ceritanya okey ...


Sambungannya , seronok tengok ramai - ramai . Mereka ada yang tengok mata tutup sebelah lah . Macam - macam gayanya tau . Btw , hari esuk pun aku nak tengok citr lagi . Tunggu dan lihat saja ye apa yang akan aku update .


NAK TENGOK FILEM OMBAK RINDU 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...