Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

25 December 2011

♥ HANGOUT WITH BFF ♥

" jumpa adik Bella dan bershoping di tanjung karang "
Seharian aku dengan kengkawan aku pergi berjalan - jalan . Bukan nak habiskan duit cuma nak berseronok saja . Penat giler beb keluar tadi sampai nak berjalan pun dah tak larat . Tapi sebelum start bershoping tuh aku pergi jumpa adik angkat aku dulu , pergi makan dulu dengan dia kat KFC .. 

Pertama kali aku jumpa dengan dia . Namanya Nabila Qistina . Orangnya simple but complicated tau . Dia comei sangat . Kami kenal dalam Twitter dan terus dengan mesej . Tiap hari kami akan mesej walaupun sekejup . Aku seronok melayan kerenah dia . Walaupun agak selambar tapi dia tetap menjaga hati aku . So sweet .

Aku keluar dengan Nanad , Sue dan Yaya . Seronok dapat keluar dengan mereka semua . Giler - giler tau mereka nie . Aku kenal mereka dari sem1 dan rapat sampai sekarang . Kami rapat sangat dan boleh kongsi segalanya dengan mereka . I like . Tadi kami keluar beli barang masing - masing . Aku beli baju , tudung dan yang lain - lain .

NANTI NAK KELUAR DENGAN MEREKA LAGI 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...