Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

25 December 2011

♥ HAPPY BIRTHDAY ♥

" selamat hari lahir kepada sueazmiera , hope dirahmati Allah "
Birthday sue sebenarnya esuk 26/12/2011 tapi kami sambut awal sikit . Kami sambut hari nie . Saja nak sambut awal . Nie kami keluar pergi Tanjung Karang jeh tuh pun penat giler . Macam mana lah kalau kami pergi Kuala Selangor . Agaknya tak bangun - bangun dah sebab kepenatan . Haha 

Tapi apa pun kami enjoy sangat dapat keluar bersama dah dapat beli kek nie . Kek ais krim tapi masalahnya aku tak sempat nak makan . Kalau aku awal sikit tadi mesti aku dapat rasa . Mungkin bukan rezeki aku kot . Btw , aku tetap happy sebab mereka pun happy .

SELAMAT HARI LAHIR SUEAZMIERA


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...