Blogger Layouts

23 December 2011

♥ MASUK TANPA KEBENARAN ♥

" jangan marah ye cik warden , saya masuk tanpa kebenaran "
Giler tak giler , kau ada berani macam aku ? Haha ... Pertama kali aku buat keje jahat mcm nie tau . Alaa , bukan salah sangat pun . Aku bukannnya pergi merompak ke apa . Cuma nak lepak dengan kawan - kawan aku jeh . Bosan lah duduk rumah sewa . Tak da benda yang menarik . Kalau duduk kat asrama sekurang - kurangnya dapat jugak online dan berblogging kan . 

Kalau ada yang kenal aku tuh yang tak puas hati kenapa aku masuk curi - curi maaf lah yee .. Tak payah lah korang nak masuk campur urusan aku . Aku bukan nak cari pasal dengan korang . Selagi aku tak kacau korang jangan lah korang nak masuk campur urusan aku yee . Aku cara aku , kau cara kau k . So , senyup sudah .

Pape pun aku nak bagitau aku cuti sampai hari isnin nie . Seronok mana , kau ada ? Tak da kan . So , sebelum bermulanya sesi pembelajaran , kita enjoy duluu . Kali nie aku nak buat yang lebih baik . Nak pointer tuh lebih tinggi dari semester 1 nie . 

SEMOGA BERJAYA CIK EYNAA 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...