Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

22 December 2011

♥ MUNCUL KEMBALI ♥

" lama menghilang kini muncul semula "
Rindu bertandang di dalam hatiku ini . Sekian lama aku tidak melawat BLOG kesayangan aku ini . Bukan kerana sibuk tetapi kerana mood nak bercerita hilang secara tiba - tiba . Kini mood itu sudah kembali . Aku berharap aku dapat mengupdate setiap hari . Biar semua tahu perkembangan aku setiap masa . 

Banyak benda yang aku nak share bersama u all . Tapi tak mungkim kesemuanya sebab panjang sangat lah . Sepanjang sebulan aku bercuti . Bermacam - macam perkar adi luar jangkaan aku nie . Semua nya aku telan hidup - hidup . Nak dikongsi kepada siapa ? Kepada BFF aku ? Aku malu . Itu sebab aku pendamkan saja dalam hati . Biar lah ianya memakan diri agar selagi ianya tidak merosakkan diri aku sendiri . 

22 / 12 / 2011 , aku daftar subjek . Harinya esuk . Aku tidak sabar nak berjumpa dengan sahabat aku . Walau aku gembira kerana nak jumpa dengan mereka kembali tetapi kerisauan tetap menjalar dalam diri aku ini . Mana tak nya , terpaksa duduk rumah sewa . Tak jauh mana pun tapi nak datang poli tuh yang susahnya . Tapi apa - apa pun aku harap dapat laluinya sendiri dan dengan tenang . 

RINDU DENGAN SEMUA 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...