Blogger Layouts

10 November 2011

♥ HARIMAU MUDA ♥

" dengar dari radio pun boleh lah "
Alhamdulillah , kemenangn berpihak ke atas Malaysia . Syabas Harimau Muda . Kan aku dah cakap korang boleh menang punya . Berkat doa seluruh rakyat Malaysia termasuk aku , akhirnya pasukan Harimau Muda berjaya menewaskan pasukan Thailand dengan mata 2-1 dalam perlawanan yang berlansung tadi . 

Walaupun aku tak dapat melihat dengan mata kepala aku sendiri game tuh bermula dan tamat but aku dapat rasa kan yang game kali ini memang terbaik lah meskipun ada 2 3 orang yang tercedera di akhir perlawanan tadi . Syabas sekali lagi . Terima kasih kerana anda membuat kami satu Malaysia boleh tidur lena malam nie . Terima kasih jugak atas kejayaan Harimau Muda dan sokongan semua !!! 

KAMI NAK KEJAYAAN YANG LEBIH LAGI 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...