Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

30 December 2011

♥ NABILA QISTINA ♥

" si budak kecik nie nakal tau , kene kan aku " 
Nakal tau budak nie nak kene kan aku . Dia guna sepupu dia suh kene kan aku . Mula - mula dapat mesej dari sepupu dia yang konon Dr.Kyra . Sepupu dia kata si budak kecik nie pengsan dan di masukkan kat klinik . Start situ lah aku macam nak percaya tak . Kalau percaya nanti aku kene tipu lak . So , aku ugut sepupu dia . Kononnya nak kene kan aku tapi last - last dia yang terkena . 

Adik aku nie terkena sampai menangis tau . Dia ingat aku tak nak maafkan dia dah . Padahal tak terlintas kat fikiran aku pun nak cakap macam tuh . Cuma nak uji dia jeh . Sampai dia call aku , aku tak anglat pun . Bila dia mintak sangat aku angkat , dia menangis sambil mintak maaf . Kesian pulak aku dengarnya . Tak sangka pulak dia sedih sampai macam tuh sekali .

Btw , kepada adik kesayangan ku Nabila Qistina . Jangan sedih sedih tau . Akak tak terasa and marah adik pun . Saja jeh buat macam tuh . Tak sangka hati adik akak nie lembut jugak kan . Tapi jangan ingat akak mudah terpedaya tau . Tapi nampaknya adik akak nie ha yang trauma pulak . Hehehe :-)

SAYANG ADIK BELLA SANGAT 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...