Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

31 December 2011

♥ SG. BESAR ♥

" ayuh sungai besar ayuh maju , semangatmu merestui hubunganku "
Bila aku jatuh cinta , kan ku sebut namamu . Haha , nak berjiwang lak aku nie . Saja nak menggedik . Tak semegah betul . Tapi tak da kaitan dengan si kekasih tapi nie berkaitan dengan akak serumahku . Nak tahu , semalam kami tinggal berlima jeh kat rumah . Yang lagi 3 orang tuh dah balik Seremban . 

Kami buat cadangan last minute nak keluar pergi Sg. Besar . Ye lah kan , kakak2 rumah aku dah jari Jutawan . Duit PT dah masuk kan . Masing2 nak berbelanja lah . Ada yang belik Phone . Ada yang beli barang2 keperluan . Tapi aku ikut jeh . Saja jeh nak berjalan dengan mereka . Tapi last2 aku lepak dengan pakwe aku jugak . 

Lagipun aku tak da benda yang nak di beli kan . So , alang2 dia ada kat sana aku lepak jeh la dengan dia . Yang akak2 tuh pergi beli barang yang mereka nak beli . Aku malas nak beli barang sebab dah beli minggu lepas . Kang lari bajek lak . Susah nak cari makan lak nanti . Tapi apa - apa pun aku happy sebab mereka pun happy . Tak segan tak silu . Semua sporting semalam ;-)

AKU SUKA DENGAN AKAK SENIOR UMAH SEWA AKU 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...