Blogger Layouts

31 December 2011

♥ MAHARAJA LAWAK MEGA ♥

" juara Maharaja Lawak Mega ialah Osbon " 
Semalam aku sempat tengok persembahan mereka yang ke-2 jeh . Persembahan mereka yang pertama BEBAS dan yang kedua pulak Teater Muzikal . Macam tuh lah rasanya . Tapi apa pun hati aku memang terhibur tengok persembahan Shehu , Boiboi dan Osbon . Memang terbaik lah semasa mereka masuk atas pentas tuh . Kelakar tahap maximum lah tuh kan .. Hehehe 

Btw , selain persembahan perserta yang menarik ada jugak dua orang manusia nie bila mula jeh bercakap mesti orang akan ketawa . Dengan mimik muka yang selamba . Percakapan yang spontan . Memang Selesa lah tengok persembahan mereka walaupun hanya artis jemputan yang memeriahkan majlis saja . Tak lain tak bukan mestilah JOZAN . Mereka akan mengacarakan program RajaLawak6 yang akan bermula 13hb January 2012 . Jangan lepaskan peluang menyaksikan siapa yang terpilih okey . Saksikannya di Astro Warna . Peach yooo ... hehehehe ;-)

JOZAN MEMANG DILAHAIRKAN SEBAGAI PELAWAK 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...