Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

4 January 2012

♥ GENTING HIGHLANDS ♥

" sambil menyelam minum air " 
Siapa sangka 6 bulan tidak bersua muka akhirnya dapat berjumpa pada New Year . Aku rindu sangat dengan kawan - kawan masa sekolah dulu tapi aku hanya dapat jumpa dengan kawan baik aku saja . Nur Syahirah Bt Zainal Abidin . Seorang teman yang sentiasa berada di sisi aku tak kira masa susah atau senang . Kami berkenalan semasa kami tingkatan 3 . Kami sangat rapat macam adik beradik . I Miss She So Much . 

Kami tak menyangka akan dapat jumpa sebab kami buat meating last minute . Masa aku otw nak pergi KL , aku mcg dia tanya dia nak naik genting tak . Time aku tanya dia tuh dia pun nak naik genting sebab nak hantar Ibu dia pergi kerja . Alang-alang dah naik tuh apa lagi . Aku pun jumpa lah dia . Dia bawak si budak kecik yang sangat nakal tuh yang bernama Natasha Sofea . Macam - macam kerenah dia masa kat sana . Penat nak jaga dia tau .

SAYA MAHU JUMPA DENGAN SEMUA KAWAN LAMA SAYA


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...