Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

27 March 2012

♥ BENCI KAU IZUDIN RAHAMAN ♥

Assalamualaikum , 
Nak tahu apa motif saya nak bercerita pasal mamat giler dalam gambar nie ? Sebab , mamat giler nie selalu tak puas hati apa yang aku buad ... Selalu nak cari gaduh ... Bukan setakat dalam kelas dalam facebook pun sama ... Entah apa lah yang dia tak puas hati dengan aku pun tak tahu lah .. Setahu aku lah kan , tak pernah lak aku ganggu hal peribadi dia ... And tak hengen aku nak amik tahu ... Sikit pun tak nak ...
Nak dijadikan cerita lah kan , si mamat nie kalau time susah dia cari aku mintak tolong dengan aku ... Kalau time dia jadi SETAN , duk kutuk2 aku , duk cari salah aku ... Entah benda2 tah .. Memang menyakitkan hati ... Tak nak pulak dia cari pasal dengan budak lelaki ... Dengan budak perempuan dalam kelas aku tuh takda pulak dia nak cari pasal .. Kenapa lah aku yang jadi mangsa keadaan ...
Satu lagi , lupaa pulak nak bagi tahu nama dia .. Nama dia Izudin Rahaman ... Budak Kuala Selangor ... Kau ingat kau budak bandar kau kuat lah .. Alaa , setakat muka besar and hitam sorry to say lah kan ... Aku bukan nak kutuk ke apa , dah kenyataan kau macam tuh .... Maaflah kalau kau ada baca benda nie kau terasa ok , aku nak sangat tunggu kau mintak maaf dengan aku wahai mamat giler ...

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...