Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

26 March 2012

♥ TAKZIAH ♥

Assalamualaikum , 
Alhamdulillah kita masih bernyawa lagi dan boleh membaca apa yang saya nak sampaikan nie ... Semoga kita semua dipanjangkan usia dan mendapat keredhaan oleh ALLAH , InsyaAllah .. Sebelum nak bercerita lebih lanjut ingin saya meminta anda semua doakan agar arwah ditempatkan di antara golongan orang orang yang solehah dan beriman , aminnn !!! ... 
Saya nak memberi khabar yang kurang sedap iaitu pada pagi tadi seorang siswi DAS semester6 telah dijemput Ilahi akibat kemalangan motor semasa ingin pergi ke kelas .. Saya tak tahu kemalangan itu teruk ke tak walaubagaimanapun saya sangat bersimpati dengan arwah kerana beliau di POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH ini pada semester yang terakhir dan beliau tidak sempat untuk menggenggam segulung DIPLOMA .. Mungkin Allah lebih sayangkan beliau .. Saya dan kawan kawan yang seankatan dengan beliau redha dengan pemergiannya ...
Saya baru lihat gambar beliau daripada roomate saya tadi .. Yes , she very beautiful girls ... Kawan kawan nak tahu .. Malam semalam beliau bersama sama menghadiri majlis jamuan makan malam beserta majlis perpisahan pelajar DAS semester6 ... Roomate saya kata dia happy sangat malam tadi but tak sangka itu hari terakhir dia dengan kawan kawan sekelas dia dan lecture yang mengajar dia ... Sangat sedih bila mendengarnya but itulah yang terjadi ... 
Kita tidak tahu apa yang Allah dah tulis untuk kita , bila kita akan mati and whatever ... Semoga kita bersedia dari sekarang ... Lagipun kita dah akhir zaman ... Bila bila masa jeh benda macam nie boleh berlaku ... InsyaAllah , moga moga dijauhkan dari seksaan .. Aminnn !!

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...