Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

24 March 2012

♥ TEAM NETBALL IN PSIS ♥

Assalamualaikum , 
Hai semua ... Jumpa lagi ... Semalam tak update pun ... Nak tahu sebab apa sebab semalam aku tidur bilik member ... Berbual sampai ke pagi , bila dah pagi tak sedar yang Nanad call aku ... Mungkin sebab nak pergi kelas kot ... Aku nak call semula kredit takda pulak tu ... Adoi !
Bukan pasal tuh yang aku nak tulis , nie pasal aku dah tubuhkan satu team bola jaring jabatan aku sendiri ... Bukan senang nak cari orang yang pandai main tau ... Banyak yang kene kaji dari segi cara bermain , ada pengalaman ke tak dan macam2 lah ... Tapi dalam team aku ada jugak yang kurang pengalaman but still boleh main lagi ...
Baru2 nie kami ada join Kejohanan Liga Bola Jaring Tertututp JKE 2012 dekat yang berlangsung selama dua hari ... Alhamdulillah , tak dapat Johan , dapat Naib Johan pun takpe lah ... Asalkan dapat jugak mainnya dari tambahkan kuantiti lemak dalam badan ku ini .. Hahaha , Next week ada game jugak , nie lawan antara blok ... Aku nak sangat join ... Harap2 takda halangan lah aku nak join game tuh nanti ... Semua team aku , bersedia ok nak jadi JUARA ...

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...