Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

16 August 2013

♥ KEMBAR menjadi PILIHANKU ♥


Latest punya gambar . Raya tahun niy . Pagi syawal pertama . Purple katanya ! bhahaha


Bergaya kau nokkss ! bhahaha


Mereka niy kembar seiras . Yang belah kanan abg ( Fairuz Mazlan ) & yang sebelah kiri adiknya ( Fariz Mazlan ) 

Gila kamera jugak rupanya di mamat niy . Apakan daya . Inilah adik kesayangan aku walau apapun yang berlaku . Buruk baiknya aku kena terima dan kalau perangainya yang tak senonoh jugak aku kena tegur untuk kebaikan diri dia sendiri . 

Biar dugaan datang melimpah asalkan kesabaran dan kejujuran itu dapat mengawal diri itu dah cukup baik . Motif ? Hmmm , mungkin dia aku sayangg . Tetapi cinta aku tetap untuk si senget dan dia memahaminya .

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...