Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

16 August 2013

♥ lovely Fairuz Mazlan ♥


Sayangg si kembar niy sangat-sangat .


 Siapa pun pilihan saya . Awak tetap ada dalam hati saya selamanya . Thanks Ya Allah sebab temukan kami semula di syawal kali ini . 

Siapa duga , selama 3 tahun tak menghubungi sesama sendiri . Akhirnya berjumpa di syawal yang ke-3 . Pertama kali melihat dia selepas 3 tahun tak berjumpa , perasaan sayu di hati semakin bertambah disebabkan rasa sayang yang ketika dahulu sangat mendalam dalam hati aku . 

Apakan daya , aku terpaksa korbankan rasa sayang aku demi melihat dia bahagia dengan orang yang dia sayang . Tapi mungkin bukan jodoh dia dengan adik aku , akhirnya mereka terpisah . 

Seketika aku terpikir . Ada hikmah disebalik pertemuan yang sungguh tidak disangka-sangka ini . Mungkin Allah nak tunjukkan orang yang pernah aku sayang dahulu yang tidak tahu aku amay menyanyanginya . 

Kebencian yang duluu pernah aku ungkapkan rupa-rupanya bukan datang dari hati . Mungkin jugak sebab aku terlalu sayang kat dia sampai rasa benci tuu mudah berlalu tanpa aku sedari . Dan bila saat kamu bertemu , rasa sayang yang duluu pernah aku cuba lupakan kini kembali dan telah menggugat perasaan sayang aku pada si senget aku . 

Kalau betul antara mereka berdua ini jodohku . Kau berikanlah keadilan padaku supaya tidak lagi hati yang akan terluka . Mereka sangat bermakna dalam hidupku kini dan aku tak dapat bayangkan sekiranya mereka tiada di sisiku . Jauhkanlah perasaan negative itu . 

Maaf dipinta , air mata yang mengalir . Itulah yang berlaku apabila dia meminta maaf atas kesalahan yang pernah dia lakukan ketika kami bersama . Sebak sangat masa dia memohon maaf . Kenangan yang duluu aku pendam dalam hati , kini satu-satu menjelma keluar . Ya Allah , tabahkan hati hambamu ini . 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...