Blogger Layouts

14 August 2013

♥ lovely Kheciq Musyafiey ♥


My Lovely Sister - Kheciq Musyafiey :*


Kami Buddy . Love you :*

Assalamualaikum , Holla holla .

Nampak sama tapi tak serupa , bhahaha . Memang la , kata lain mak bapak . Yang sama tu hati kami sama , sama sayang antara satu sama lain . Walaupun kami bukan adik beradik tapi aku dah anggap dia macam kakak kandung aku sendiri sebab aku mana ada kakak kandung , huahuahua . 

Biru nampaknya kami di raya ke-3 . So , sweet . Tak merancang pun , niy kebetulan jea . Happy gila rasanya sebab dia datang beraya kat kampung aku . Aku jea yang tak pergi rumah dia sebab tak cukup masa . Esuk pagi raya ke-4 aku dah kena balik Jengka .

Anyways, kami kenal takda lah lama sangat . setakat sebulan dua saja . Tapi yang membuatkan kami selalu berhubung ialah facebook . Kami saling bertegur walaupun bukan selalu but still bertanya khabar . Alhamdulillah , hubungan kami baik sehingga sekarang . Syukrann Jazilla :)

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...