Blogger Layouts

19 August 2013

♥ Sayang Sis Farah Miena ♥


With Kak Dina berbuka di KFC petang tadi . Nice memori :)
Disebabkan ada orang mengidam nak makan KFC 
Terpaksalah aku membuntuti dia ke Sabak Bernam
Sayang kakak punya pasal . 
Sokey lah 
Lagipun kalau bab makan niy mana boleh tolak 
Yea tak ? Jangan kata tak eh .
Korang pun sama jugak macam aku 
Kaki makan . Hahahaha


Nampak tak apa yang saya nampak sekarang ? Bhahaha .
Mcm banyak jea saya makan kan kan .
Jangan salah sangka yea . 
Nampak jea macam banyak tapi itu makan untuk 2 orang punya tau .

Hope dapat keluar macam niy lagi dengan Kak Dina . 
Sangat happy and enjoy . Hahaha
Kalau boleh nak keluar sama dengan Kak Qaama sekali 
Takda peluang lagi nak keluar bertiga 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...