Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

31 October 2011

♥ MALU ♥

" aku mintak couple dengan ex boy aku "
Tak pernah di buat orang , perempuan mintak couple dengan lelaki . Tapi bagi aku itu bukan pertama kali berlaku ke atas diriku . Tak lebih tiga kali dan tak kurang tiga kali , haha . Tapi yang kali nie bila aku cakap dengan ex boy aku " du , shiro dengan iqbal dah couple semua ... kita macam mana lak ? " korang nak tahu dia jawab apa ? " kita kawan jela ok , mcm mana ? " aku pun balas lhaa . " eynaa tak kisah pun , just joking sajaa lhaa " haha .

Walaupun dah biasa buat macam tuh tapi kali nie aku terasa malu sendiri pulak . Beb ! mana taknya , nak bergurau pun bertempat lha and tengok motif lha . Nie tidak , kau suka - suka hati jeh nak malukan diri sendiri kan . Tengok ! dah merah muka aku nie . Gelak sengsorang pulak uh bila dah malu . Hampeh toi lhaa .  Btw , aku tetap tidak akan coulpe sampai aku habis belajar . Itu azam aku dan aku akan pastikan ianya terlaksana . Dan aku akan pastikan tiada halangan yang mendatang . 

AKU SINGLE SELAMA 3 TAHUN 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...