Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

31 October 2011

♥ TIKET BAS ♥

" bas bas , alamatnya tak balik lha aku raya haji nie "
Apa nak jadi , bas politeknik balik ke Pahang tak boleh jalan . Nak tahu sebab apa ? Sebab tak ramai yang nak balik naik bas poli . Nak tahu sebab apa tak ramai yang naik ?
  1. Ramai dah dapat balik awal 
  2. Harga tiket mahal 
Ha ! sebab itu lha bas poli tak laku time semua nak balik Pahang . Teruk - teruk . Tapi yang jadi mangsanya aku  ? Aku yang tak tahu nak balik naik apa . Aku kene tunggu keputusan my Love Daddy duluu . Kalau dia kata A so aku kene ikut A , kalau dia kata B so aku kene ikut B . Apa yang berlaku nanti , aku terima sajaa tapi aku tetap nak balik jugak . Nak balik Pahang jugak . 

HARAP - HARAP AKU DAPAT BALIK 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...