Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

2 November 2011

♥ FORGOTTEN ♥

" habis facebook aku , aku post semua dalam BI "
Macam mana aku boleh terlupa nak update blog untuk hari nie erk ? Sekarang baru aku teringat . Nasib baik ada orang sebut pasal " BLOG " tadi . Terus aku teringat yang hari nie aku tak update pape pun lagi . Subhanallah , pelupa dah aku nie rupanya . Baru ku sedar , haha . 

Btw , itu tak menjadi masala besar bagiku . Yang menjadi masalah besar aku pada hari ini ialah . Semua yang aku post dekat Facebook semua nya dalam " Bahasa Inggeris " korang tahu . Entah apa yang merasuk aku nak berbuat sedemikian entah .  Mungkin disebabkan aku kene buat retest semula kot semalam . Sebab tuh nak usaha membuat ayat dalam BI . Tak boleh blaa beb !!!

SEMANGAT BAHASA INGGERIS 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...