Blogger Layouts

2 November 2011

♥ HATE ♥

" maruah aku tak lah serendah itu kau nak kata aku macam tuh "
Sentap beb !!! aku tak tahu kenapa dia boleh cakap aku mcm tuh . Macam lah aku nie jahat sangatkan . Macam lah aku nie tak da maruah kan . Aku perempuan ISLAM lagi tau . Aku tahu mana yang betul dan mana yang salah . Takkan lah aku sanggup nak buat benda tak senonoh tuh . Mak ayah aku tak pernah ajar anak - anaknya melakukan benda tak senonoh tuh .

Aku kata aku nak jumpa Si Dia sajakan . Bukan aku nak buat benda tak eluk dengan dia . Kami pun dah lama sangat tak jumpa . Rindu kot . Tapi kenapa kau mesti cakap macam tuh kat aku ? " Boleh buat Lovebud " katanya . Hey !!! keep your little mouth ok . Aku tak seteruk itu k . Aku masih tahu hukum HALAL dan HARAM . Carefully with your mouth next time ok . Jangan nak bergurau tetapi boleh buat orang rasa terhina .

Apa - apa pun , aku dah maafkan dah budak tuh . Buat apa nak bermusuh lak kan . Dia pun dah mintak maaf kat aku . Tak kan aku tak nak maafkan pulak , " sedangkan Nabi memaafkan umatnya , niekan kita yang sebagai seorang manusia yang serba kekurangan " . Tapi , walaupun aku dah maafkan dia , tak bermakna dia boleh buat perkara yang sama tuh berulang kembali .  . 

CAREFULLY NEXT TIME WHEN YOU TALK 

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...