Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

2 November 2011

♥ ESUK BALIK RUMAH ♥

" petang tadi aku dah beli tiket bas nak balik Pahang "
Tak sabar rasanya nak tunggu hari esuk . Esuk aku nak gerak balik Pahang dah . Lama kot tak balik rumah . Lebih kurang 2 bulan lebih lah aku tak dapat balik rumah . Apa korang rasa bila dah lama tak balik . Mesti rindu giler kan dengan family . 

Btw , aku tak balik lama sangat lah walaupun cuti seminggu but aku kene balik Poli awal dalam hari rabu sebab ada class pada hari khamis tuh . Kalau tak da class pun aku tetap akan balik awal jugak sebab kalau duduk rumah , komfem lah tak bukak bukunya . Dah lah 14.11.2011 aku " final exam " sama dengan bebudak SPM . Takut rasa nak amik exam . 

Aku harap aku lulus pun dah ok . Aku tak nak repeat paper balik . nanti sem2 ketinggalan banyak . Tak mahu aku . So , daripada benda itu berlaku aku kene amik serius lah sebelum nak exam nie . Karang lain pulak yang jadinya . 

TAK SABAR NAK JUMPA MAK AYAH & ADIK - ADIK

THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...