Blogger Layouts

6 November 2011

♥ SALAM AIDILADHA ♥

" selamat hari raya aidiladha "
Hari ahad , 6 / 11 / 2011 semua umat islam di seluruh dunia menyambut hari yang sungguh bermakna kepada semua iaitu hari aidiladha . Tujuan hari ini diraikan adalah untuk memberi penghargaan kepada nabi junjungan kita Nabi Muhammad saw kerana banyak pengorbanannya dalam menyebarkan agama islam .

Walaupun aku cuti tak berapa nak lama tapi aku tetap jugak balik rumah . Aku tetap balik kampung jugak . Dua dua kampung tau aku balik . Tapi kan , walaupun hari nie hari raya aku tak dapat rasa pun macam hari raya . Nak tahu kenapa ? sebab aku tidoq jeh pagi tadi . Aku tidoq sampai tengah hari lak tuh . Duduk dalam bilik aircoin , mana tak rasa ngantukkan . Bila dah dapat tidoq , tak ingat dunia dah . Sedap sangat tidoqnya .

Petang tadi dalam pukul 4 aku gerak dari kampung belah emak aku ke kampung belah ayah aku . Sampai dalam pukul6 lhaa . Peningnya rasa macam nak keluar jeh dari kereta masa tuh . Nak hilangkan pening aku tidoq jeh sampai lah kat kampung . Nak bukak mata takut nanti termuntah lak kan . So , tidoq jeh lah kan . Seronok tidoq tapi pening pale tuh jeh lha yang menyampahnya .

BALIK KAMPUNG ~ RAYA RAYA


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...