Blogger Layouts
Welcome Myspace Comments

28 December 2011

♥ RUMAH SEWA ♥

" duduk bersama kakak senior " 
Nasib aku sem 2 nie aku tak dapat dudul hostel . Terpaksa menyewa rumah . Jauh tak jauh sangat tapi kalau nak pergi kelas tuh kene naik Prebet jugak lah . Tak mahal pun naik dengan prebet . Duduk luar nie banyak jugak cabarannya . Nak kene bangun awal - awal pagi pulak tuh . Pukul 7.30 dah kene pergi class. Memang seksa jugak lah kan . Tapi nak buat macam mana . Dah ini dugaannya .

Tapi duduk luar pun best jugak . Tambah - tambah sekali dapat duduk dengan akak yang sekepala dengan aku . Memang rumah sewa tuh kecoh lah kan . Aku happy duduk dengan mereka . Nama kakak - kakak aku tuh Kak Adda , Kak Aida , Kak Ayu , Kak Aju , Kak May , Kak Sal dan Kak Nurul . Mereka sangat - sangat sporting dan baik .

TAK MENYESAL DUDUK RUMAH SEWA DENGAN MEREKA 


THANK YOU FOR READ MY STORY

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...